Zpravodaj mění podobu, rozpočtu ušetří peníze

Městský měsíčník vychází 17 let. Od letošního listopadu jej však poprvé uvidíme v jeho modernější verzi.

Redakční rada jako hlavní podnět k těmto změnám označila stlačení výrobních nákladů. Nová podoba Zpravodaje bude totiž čtyřikrát levnější než ta dřívější. Neznamená to ovšem, že by byl omezen komfort čtenářů, redaktorů či inzerentů. Naopak.

zpravodaj – kopie (2)

Zpravodaj; zdroj: http://www.strakonice.eu/sites/default/files/ ZPST1511.pdf

Nový Zpravodaj bude plnobarevný, což byla doposud výsada pouze speciálních příloh (například vánočních). „Modernější podoba měsíčníku si možná najde cestu k novým čtenářům a potěší ty současné. Jeho větší rozsah dá příležitost k publikování fotografií i zpráv třeba z oblasti společenského života nebo bohaté spolkové činnosti,“ vysvětluje modernizaci redakční rada.

Zpravodaj myslí také na své vlastní finanční zabezpečení. Aby byl minimalizován již snížený dopad na městskou kasu, inzerenti mohou využít čtyři typy formátu pro svou reklamu. Ceny se pohybují od 2500 Kč do 12 000 Kč, místní podnikatelé ale mohou využít 20% slevu. Komerční rozsah nepřesáhne 25 % plochy.

Na co se v listopadovém čísle těšit?

První vydání nového formátu přinese zamyšlení starosty města Břetislava Hrdličky nad listopadovými dny před 26 lety. „Dnes, dvacet šest let poté, když vyprávíme našim potomkům, jaká byla situace v tehdejším Československu, nemohou uvěřit. Někdy s lítostí zjišťuji, jak velmi slabé povědomí o Sametové revoluci naše děti mají. Myslím, že je přímo naší povinností připomínat si datum 17. listopadu, a to nejen z důvodů ukončení vlády jedné strany,“ prohlašuje lídr radnice.

Na dalších stránkách se dočtete o novinkách v našem městě. Ředitel Technických služeb Ludvík Němejc přispěl zprávou o novém vrtu při úpravně vody Hajská a seznámíte se také s Dušanem Krankusem, sládkem strakonického pivovaru. Nechybí ani kalendář akcí či prostor pro městskou policii.

Celkem městský úřad pošle do oběhu 10 750 výtisků.

Autor: Lukáš Houdek

973 views
Líbil se vám tento článek?

4 komentářů

  1. senior (2. listopadu 2015 v 7:00)

    Ono ani tak nejde o to , jak Zpravodaj bude vypadat , hlavně , aby byl aktuální a nechal se i číst . Ani ten minulý nevypadal špatně , ale zajímavostí ze „života“ radnice tam bylo poskrovnu . Zejména forma rozhovorů s panem starostou Vondrysem , kterému kladla otázky radniční mluvčí mohla nést název : Občané , pana starosty se ptejte na co chcete , on na co chce odpoví . Jsem zvědav , nebude-li v této formě “ otevřených “ rozhovorů pan Hrdlička pokračovat . Pokud ano , může být Zpravodaj pozlacený, ale nebude to k nčemu .

    • Mlaďoch (18. listopadu 2015 v 1:39)

      Neříkal jste ještě nedávno, že se tu jenom hanobí radnice? Po tomto článku to skoro vypadá, že to děláte vy a ne Houdek.

  2. nahodnykolemjdouci (7. listopadu 2015 v 7:31)

    Tak budeme mít barevné omalovánky a ke všemu čtyřikrát levnější než dřív. Čtyřikrát hurá.. sedněme si z toho na prdel!
    Druhá věc. Co k čertu má v městském zpravodaji dělat reklama?? Milý městský zpravodaji, zabývej se laskavě zpravodajství ze společenského, kulturního a sportovního dění. Kdo chce inzerovat reklamu, určitě si zvolí raději ČP servis za poloviční cenu s třikrát vyšším nákladem a pokrytím celého okresu, tedy nejen obvodu města. V tomto kontextu považuji reklamu ve zpravodaji za hloupý vtip.

Nechcete pejska k adopci?